E fa'afefea ona e fa'amama lau pulumu fao akrilik ma gel?

Mo fao tekinolosi, o le tausia lelei o au meafaigaluega fao o se fa'amuamua maualuga.A uma mea uma, ina ia fatuina faʻaopoopoga fao mataʻina, e tatau ona e faʻamautinoa o loʻo ia te oe mea uma ile tulaga pito i luga.

Faatasi ai ma le filifilia o se paʻu paʻu sili ona lelei poʻo se faʻailoga gel, o au pulumu fao e tatau ona i ai i le tulaga sili, foi!O lona uiga e tatau ona mama ma leai ni mea leaga, ina ia mautinoa e maua e au tagata faʻatau le manicure ofoofogia latou te faʻamoemoeina.

E le gata o pulumu palapala fao e le mama mo lau faleaiga, ae e foliga le lelei i luma o tagata faʻatau.Latou te fa'afaigata atili le faia o lau galuega e sili ona lelei, e mafua ai le si'itia ma fa'afaigata le pulea o acrylics po'o gels.

O le a le auala sili e faamama ai pulumu fao acrylic?

Aotelega, o le auala sili e fa'amama ai pulumu fao acrylic o le monomer na e fa'aogaina i luga o le fao fao.E fa'aaoga fo'i i nisi taimi le fa'a'ese'ese o fao o le acetone pe a le manuia mea uma, ae o le solo masani i le monomer pe a uma ona fa'aoga o le amataga sili lea e tausia ai le tumama.

O lea la, o a la'asaga e tatau ona e faia e fa'atumauina ai lau pulumu e foliga fou ma galue?

Muamua, pe a uma ona faʻaoga, e tatau ona e tuʻuina atu lau pulumu fao se solo lelei i se ie e leai se lint ma sina monomer.Monomer, po'o le sua fao fao, e masani ona sili atu nai lo pulumu fa'amama ona e sili atu le malu ile pulumu.O lenei fa'amama masani o lau laina muamua lea o le puipuiga mai pulumu palapala!

Ae ui i lea, o nisi taimi atonu e te iloa ai e sili atu lou faʻatupuina o oloa faʻamaʻa e tatau ona e aveese.Ina ia faʻaumatia, o le faiga sili lea ....

Tuu au pulumu e susū - atonu e alu i soo se mea mai le 2 itula seia oo i le po, e faalagolago i le maaa o le acrylic.Fufulu lemu i le vai mafanafanaFa'ata'atia fa'alava au pulumu i luga o se solo ma fa'ataga e fa'amamago atoatoaA mago loa, toe fa'asusu i totonu o se monomer fou mo le isi 2 itulaToe fa'ata'oto fa'amago i luga o se solo ma fa'ataga le monomer e mago fa'alenatura.

O lenei faiga e tatau ona aveese le tele o fa'aputuga o oloa.Ae peita'i, afai e matua'i pupuni lau pulumu i tu'itu'i, atonu e le o sa'o lelei lau fua fa'afefiloi.Siaki fa'atonuga o lau fao acrylics ina ia mautinoa o lo'o e ausia le sa'o lelei.

E tatau ona e fa'aogaina le acetone e fa'amama ai pulumu fao fao?

E fa'alagolago lea i le ituaiga pulumu o lo'o e fa'aogaina.

O pulumu faanatura e manaʻomia le faʻaeteete atili e faʻatumauina ai i latou i le mea sili.O le tele o pulumu lauulu masani e sili atu ona lelei e faia mai lauulu Kolinsky Sable.E ui lava e umi atu nei mea, ma sili atu ona taofi oloa nai lo pulumu gaosia, e faigofie foi ona faaleagaina.

Afai na e teu fa'afaigaluega i pulumu fao fao fao, e le tatau ona e fa'aogaina le acetone e fa'amama ai.O le acetone e malosi tele mo i latou, ma o le a fa'amāmā ai manoa.O le i'uga, atonu e te iloa ai ua fa'afefeteina le fa'aumu ma e le mafai ona pipii i au lopa fa'akomepi e pei ona sa fa'aaogaina.

E sili le fa'aogaina o le monomer e fa'amama ai pulumu fa'anatura.Fa'aeteete pe a fa'aaoga fo'i pulumu fa'amama - o nisi e iai le acetone, o lea ia siaki lelei mea o lo'o iai a'o le'i fa'aaogaina.

O pulumu fao fao e mafai ona tatalia acetone e sili atu nai lo pulumu lauulu masani.Ae ui i lea, e mafai lava ona mago i le taimi, o lea e sili ai le pipii i le monomer pe a mafai.

E fa'afefea ona ou fa'amama pulumu fa'akomepi e aunoa ma se monomer?

E ui e le o fautuaina, o nisi taimi e te manaʻomia se mea e sili atu le malosi nai lo le monomer e faʻamama ai au pulumu faʻamaʻi.

Afai e pau lau filifiliga o le tia'i ese lea o lau pulumu, e mafai ona e taumafai e fa'aoga le acetone e sui ai le oloa ua poloka.Taumafai e tape ese i se pusa ua susu i le acetone.Afai e le manuia, taumafai e fa'asusu.Va'ai mata'i pea i lenei faiga, ona e te le mana'o e fa'aauau pea - siaki e le aunoa ma fufulu mae'ae'a pe a uma.Ona fa'asusu lea o lau pulumu ile monomer mo ni nai itula a'o le'i fa'aogaina.

Ia nofouta o lenei faiga e mafai ona faʻaleagaina lau pulumu, o lea naʻo le taumafai e fai ma auala mulimuli.

E fa'afefea ona ou mama pulumu fao gel?

E le pei o pulumu mo fao fao, o pulumu fao gel e masani ona fai mai alava fao.O lona uiga e sili atu le umi nai lo pulumu acrylic, o lea e le manaʻomia ai se tausiga faʻapitoa.

Mo le tele o vaega, o le solo mae'ae'a ma se ie e leai se lint pe a uma ona fa'aoga e tatau ona tausia lelei au pulumu gel ia mama ma lelei.E mafai ona latou tatalia se faʻamama i le ava malosi, ae taumafai e aua le faia soo, aua e mafai lava ona faʻamago le pulumu.Latou te seasea manaʻomia se susu - naʻo se faʻavave vave ma solo e tatau ona fai le galuega.

E i ai ni au fa'amatalaga fa'apolofesa ile fa'amamāina ole pulumu fao acrylic po'o gel?


Taimi meli: Oke-21-2021